، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

ترنم مهربانی

ترنم وروجک ما

1390/10/3 17:01
نویسنده : فاطمه
103 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم حالا که در آستانه 15 ماهگی هستی خواستم بدونی که که رشد شخصیتی تو برای من مهمتر از نوشتن خاطرات روزانته اگه بدونی الان چطور دارم این مطالب رو برای تو می نویسم....انگشتامو خیلی آروم و بی صدا روی کیبورد می ذارم تا یه وقت تو از خواب نپری و دیگه نتونم بنویسم آخه این ترنم شیطونه که خیلی خیلی ام بلاست الان اینجا خوابیده و اگه الان بیدار بشه و ببینه که کامپیوتر روشنه زود از جاش می پره و شروع می کنه به روشن خاموش کردن کلید پاور مونیتور.....بعد هم سیلی می زنه به مونیتور یا اینکه می خواد با کلیدهای کیبورد تایپ کنه..............خلاصه ما اینجوریا با ترنم خانم پای کامپیوتر می شینیم.......

از زبون این دختره وروجک بگم که چه شیرین زبونیایی می کنه .....دیروز که داشتیم می رفتیم خونه خالش هی بهش می گفتم ترنم داریم می ریم خونه خاله اونم می گفت" آله" یعنی خاله بدون خ، چند روز پیش هم آقا جون گفتن رو یاد گرفته،هر چی حیوون هم توی تلوزیون می بینه فعلا یا می گه " هاپو"یا می گه " جوجو" البته امروز داشت " پیشی" رم یاد می گرفت. الانم که اس ام اس برای من اومد بیدار شد و در حال شیر خوردنه فکر کنم دیگه نتونم بنویسم چون دستش به عقب کار می کنه و داره کیبوردرو انگولک می کنه کلاً خواب ترنم دو بخش داره:

در شب:

4 ساعت خواب تقریباً عمیق

5 ساعت خواب و بیدار( یعنی هر نیم ساعت یا یک ساعت یکبار بیدار میشه و می می میخوره

 

در روز:

2 ساعت خواب نیمه عمیق یعنی با کوچکترین صدایی بیدار می شه مخصوصاً صدای تلفن یا زنگ در چون فکر می کنه که با اون کار دارن و می خوان ببرنش بیرون.....

 

از غذا خوردن دخملمون هم بگم که بهتر شده و دیگه مثل یه دختر خوب و مامانی غذا می خوره البته اینطوری که یه لقمه می گیره بعد یه دور می چرخه دور سفره و بعد دوباره می یاد یه لقمه دیگهمی گیره و می ره سراغ بازی.......

خوب دیگه دختر ما بیدار شد و موس رو دست گرفته و می گه مامانی با کامپیوتر کار دارم پا می شی یا نه؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)